неделя, 27 април 2014 г.

"Да почистим България за един ден", а дали трябва да го има този ден ?

"Да почистим България за един ден", а дали трябва да го има този ден ?
Ако всички ние поддържаме чисто около нас.
Ако всички ние се грижим за природата ежедневно, ежечасно, дали ще има такъв ден.
Защо не го правим ли ?
Защо ли ?
Защото си мислим, че това не е наша грижа, че това е грижа на друг. Защото си мислим, че затова си плащаме "Такса смет", някой друг да ни върши работата.
ГРЕШКА....ГОЛЯМА ГРЕШКА
Ние сме тези, от който зависи всичко около нас да е чисто и красиво. Защото чистотата е, освен за красота и  здраве е и за БЕЗОПАСТНОСТ.
Защо пък БЕЗОПАСТНОСТ ???
През тези две години, в който поддържам този БЛОГ многократно съм призовавал за  изчистване на реката в селото от боклуци, наноси и сасове. Никой от кметство Средногорово не взе нужните мерки. Не само това, ами ме обвиняват в заяждане с властта. Каква е равносметката ?
- Залети мазета, който два дена се отводняваха
- Подкопани темели на къщи.
- Притеснения на хората в селото от високото ниво на водата.
Помня преди 6-7 години, когато трактор влезе в коритото на реката и успя да я направи по - широка в опасните участъци. Помня, че този трактор премахна и сасовете от единият край на селото до другият. Помня, че АЗ бях против това. Отново говорих с тогавашният кмет, за това че се изсичат дърветата, за това че се разваля коритото на реката, за това че лятото тази река ще пресъхва. Както виждате не съм опонент само на това ръководство, а бях и на миналото, когато правеха неща, който не бях съгласен с тях.
Трябва обаче да призная, че въпреки тези мой изразени недоволства нямаше сегашното притеснение на жителите в улиците покрай реката.
Разбира се, че имам ясна концепция за коритото на реката от местността 'Бели Бряг" та чак до "Двата Моста", но затова има време.
Едва сега започва дъждовният период, а ние вече имаме поражения по - къщи и дворове. А какво ще правим през дъждовният месец май ? ? ?


Няма коментари:

Публикуване на коментар