събота, 14 февруари 2015 г.

Аз съм ЗА санитарната сеч, и твърдо НЕ за безразборната....

На 16 февруари кметът на Община Казанлък Галина Стоянова  ще проведе работна среща относно предприемане на мерки против незаконната сеч. Срещата ще е  с директора на ТД „Държавно горско стопанство“ – Казанлък инж. Тошо Петров и кметовете на населените места Горно Изворово, Горно Черковище, Розово, Средногорово и Крън.
Какво е положението относно изсичането на дърветата в местностите на село Средногорово.
ТРАГИЧНО......
Трагичен е видът на гората от няколко месеца на сам. През селото се движат камиони с изсечена дървесна маса. Ето и няколко уточнение от мен Райчо Раев:
- Аз съм ЗА единствено и само за САНИТАРНА СЕЧ.
- Аз съм ЗА, УМНО изсичане на дървета около пътищата с цел ВИДИМОСТ НА ВОДАЧИТЕ
- Аз съм ЗА изчистване на гората от ВРЕДНИ И ИЗГНИЛИ ДЪРВЕТА.
Това обаче, на което съм свидетел НЕ Е ТОВА, ЗА КОЕТО СЪМ "ЗА"....
Това изсичане на дървесна маса е престъпление спрямо живущите в село Средногорово.
Това изсичане на дървесна маса ще пропъди голяма част от дивите животни навътре към Средна Гора и застрашава ХАБИТАТЪТ на животните  и  растения.
Искрено се надявам това изсичане на гората около село Средногорово да спре възможно най - скоро.
Нека компетентните органи  ( Горско Стопанство и др. ) да мислят за залесяване на  изсечените местности. Те за съжаление обаче го ПРАВЯТ САМО НА ДУМИ.
Ето и един отзиви за изсичането на дървесната маса в интернет пространството:

http://eliatileva.blogspot.com/2014/08/blog-post_31.html
http://www.dunavmost.bg/Bulgaria/Video/8943-masovi-krazhbi-na-darva

Няма коментари:

Публикуване на коментар