събота, 5 юли 2014 г.

Отговори на писмото изпратено до мен.....

До arabov157@mail.bg"
Относно писмо получено на ел. Поща aft6@abv.bg


Г-н arabov157@mail.bg"
Пиша Ви тук, защото при опит да Ви отговоря на въпросите зададени към мен, на посоченият от Вас e-mail, ми изписва съобщението "Този e-mail не съществува"
Първо искам да Ви благодаря за изявената от Вас позиция, и да ви уведомя, че с много от посочените точки НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН.
Няма да изпълня Вашата молба за "COPY - PASTE" на писмото Ви в БЛОГ Средногорово, но ще отговоря на Вашите въпроси.
Ето и моите отговори, без да цитирам Въпросите:
1 въпрос:. Не присъствах на това събитие, защото НЕ ЗНАЕХ ЗА НЕГО. Това обаче е МОИ ПРОПУСК, защото съм сигурен, че е било широко рекламирано. Това че ние двамата с Вас не сме знаели за него не означава, че то е било за "Подбран кръг от хора"-както твърдите Вие.
2 въпрос: Да бих откупил картина и бих я подарил на Кметство Средногорово, защото мисля, че каузата си заслужава всяка една похарчена стотинка.
3 въпрос Не мога да Ви гарантирам, че средствата от този търг ще отидат по предназначение, но съм убеден, че е така, защото самото участие на г-жа Галина Стоянова е знак, че средствата ще бъдат похарчени за храм  „Свети Георги Победоносец“ в с. Средногорово.
4 въпрос: Не съм си променил отношението към посочената от Вас личност, просто УВАЖАВАМ ВСЕКИ ЧОВЕК, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ НА НЕГОВАТА ПАРТИЙНА И ЕТНИЧЕСКА ПРИНАДЛЕЖНОСТ.
5 въпрос: НЕ ЧЛЕНУВАМ В НИТО ЕДНА ПАРТИЯ ИЛИ НЕФОРМАЛНА ОРГАНИЗАЦИЯ.
6 въпрос: Нямам желание да коментирам хора и техните постъпки, но ще кажа, че ВСЕКИ САМ НОСИ КРЪСТА НА СВОИТЕ ДЕЙСТВИЯ И ВСЕ НЯКОГА ЩЕ ОТГОВАРЯ ЗА ТЯХ.
Надявам се съм задоволил любопитството Ви, и никога не бих спестил разговор с хора, който са на противоположното  мнение -  напротив.
Не ме е страх от конфронтация, но желанието ми е за мирни и разумни действия.
С уважение:
Райчо Раев
06.07.2014 година
г. Казанлък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар